O da, hayatımda bir değişiklik yapmanın ilgimi çekip çekmediğini sordu. Ben de, insanın hiçbir zaman hayatını değiştiremediğini, her hayatın birbirine benzediğini, buradaki hayatımdan şikayetçi olmadığını söyledim.
Şu geceye bak:Zifiri karanlık, hava bulutlu, rüzgar da başladı. Şu söğüdün altına gizlendim, seni bekliyordum. Birden aklıma geldi, yemin ederim ki böyle:" Ne diye daha fazla azap çekmeli, neyi beklemeli?"