insanların insan olarak kalmalarıdı senin en büyük dileğin. Savaşın onları insanlıktan çıkarmamalarını, ruhlarından iyilik ve acıma duygusunu çekip atmamasını istiyordun. sen hep böyle olmaya çalıştın. Bu dünyadan insanları göçüp gider ama yaptıkları iyi şeyler kalır
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet Toprak ama insan istemeden düşüyor o hallere. Bari o dayanılmaz acıları çeken yalnız ben olsaydım, başkaları çekmeseydi!! Diyorum Ama savaşın kanlı pençesini boğazına geçirmedi bir tek aile bir tek insan yok