Türk edebiyatının beni kötü anlamda değiştirdiğini düşündüğüm için Masumiyet müzesi son türk edebiyatı kitabım olacak. "Aşk" duygusunu kitaplardan yeteri kadar öğrendiğimi düşünüyorum.
Bı gün tekrar türk edebiyatı okumaya başlarsam;
Ya kitaplarda anlatıldığı gibi aşık olmuşumdur,
Ya da bütün ümidimi kaybetmişimdir
"İnanarak dinlememizi güçleştiriyorlar. İnsan her sözü kuşkuyla karşılaşıyor artık. Gerçekle düş birbirine karışıyor; yalanın nerede bittiğini anlayamıyoruz. Tutunacak bir dalımız kalmıyor. Tutunamıyoruz.