Özberk Şen

Özberk Şen
@OzberkSen
MART AYI KİTAP ÇEKİLİŞİMİZ
KATILIM İÇİN SON 1 SAAT 135 KİTABIMIZ VAR. HERKES ÇEKİLİŞE DAVETLİDİR. Kitap bağışçılarımız ve sizlerin sayesinde dopdolu bir kumbaramız oldu. Bize bu kıymetli eserleri hediye eden kitapseverlere çok teşekkür ederiz.Biz de çekilişle bu kitapları sizlere dağıtıyoruz. Tam 135 kitap var. Alfabetik sıralı olarak yorumda belirtilen kitaplar. Çekilişe katılmak için yapmanız gereken şey; benim alfabetik olarak bu iletinin altına yazdığım yorumdan istediğiniz kitabı bulup, o yorumun altına katılımınızı belirtmeniz. Mesela Stefan Zweig Satranç kitabını istiyorsanız, o kitabın altına yorum yazmanız gerekli. Diğer yorumlar geçersiz sayılacaktır. BİR KİŞİ EN FAZLA 5 KİTAP İÇİN ÇEKLİŞE KATILABİLİR !!! Bu iletiyi paylaşarak diğer arkadaşlara ulaşmasına yardımcı olabilirsiniz. 13.03.2019 23.59'dan sonra yazılan yorumlar geçersiz sayılacaktır. Kitap kazananların çekilişi 15.03.2019 19.00'da yapılacaktır. Herkese Bol Şanslar...
Ayhan GÜVEN isimli okura yanıt verildi
Özberk Şen
Katılmak istiyorum (2)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
MART AYI KİTAP ÇEKİLİŞİMİZ
KATILIM İÇİN SON 1 SAAT 135 KİTABIMIZ VAR. HERKES ÇEKİLİŞE DAVETLİDİR. Kitap bağışçılarımız ve sizlerin sayesinde dopdolu bir kumbaramız oldu. Bize bu kıymetli eserleri hediye eden kitapseverlere çok teşekkür ederiz.Biz de çekilişle bu kitapları sizlere dağıtıyoruz. Tam 135 kitap var. Alfabetik sıralı olarak yorumda belirtilen kitaplar. Çekilişe katılmak için yapmanız gereken şey; benim alfabetik olarak bu iletinin altına yazdığım yorumdan istediğiniz kitabı bulup, o yorumun altına katılımınızı belirtmeniz. Mesela Stefan Zweig Satranç kitabını istiyorsanız, o kitabın altına yorum yazmanız gerekli. Diğer yorumlar geçersiz sayılacaktır. BİR KİŞİ EN FAZLA 5 KİTAP İÇİN ÇEKLİŞE KATILABİLİR !!! Bu iletiyi paylaşarak diğer arkadaşlara ulaşmasına yardımcı olabilirsiniz. 13.03.2019 23.59'dan sonra yazılan yorumlar geçersiz sayılacaktır. Kitap kazananların çekilişi 15.03.2019 19.00'da yapılacaktır. Herkese Bol Şanslar...
Ayhan GÜVEN isimli okura yanıt verildi
Özberk Şen
Katılmak istiyorum (1)
Merhaba, sizlerle bir mutluluğumu paylaşmak istiyorum. Eskilerden beri takipleştiğimiz çok az kişi kaldı sitede bu yüzden hatırlayan çıkacağını pek sanmıyorum fakat senenin başında üniversite sınavı için siteye ara verdiğimi söylemiştim. Çok şükür ki o günlerin meyvesini aldım. Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Psikoloji bölümünü kazandım. Bölümüme veya genel olarak üniversiteye dair tavsiyeleriniz varsa kesinlikle açığım. :))
Özberk Şen
Tebrik ederim, birinin istediği bir şeyi başarmış olması gerçekten güzel. :)