Oğuzhan

Oğuzhan
@Ozer1495
Sensiz başlamış bir hikâyenin neresinde hayatıma katılacaksın bilmiyorum...
“Bana yaptıkları için kimse özür dilemedi, sadece tepki verme şeklim için beni suçladılar.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Menfaati bitenin nankörlüğü başlar
Alıntı
“Biriyle bunca zaman geçirip sonunda onun sadece bir yabancı olduğunu idrak etmek… Ne büyük kayıp.”
Alıntı
**“Yalnız olmak, yanlış yerde ve yanlış bir kalpte olmaktan iyidir. Yalnızlık, davranışa yansımayan ve insanda şüphe uyandıran sevgiden daha asildir.
“Zerre duygu beslemediği hâlde herkesin herkese ‘seni seviyorum’lar savurduğu bu çağda, insana gerçekçi ve sakin bir yalnızlık; sahte bir kalabalıktan daha iyi gelir.”