Oğuzhan

Oğuzhan
@Ozer1495
Sensiz başlamış bir hikâyenin neresinde hayatıma katılacaksın bilmiyorum...
“Hayatın en acı tarafı, unutulmak değil, unutmayı öğrenmektir.”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatına girenleri, sana acı çektirenleri, yalnızlığını derinleştirenleri suçlama. Suç onlar değil; suçlu sensin.
Alıntı
“Ne yani, böylesi korkunç bir dünyanın bir de cehennemi mi var?”
Alıntı
Ayrılığın sessizliği, yalnızlığın karanlığında büyür
Alıntı

Oğuzhan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
2025 11. kitabı
Peyami Safa
8.6/10 · 27,3bin okunma