Özlem Zeybek

“Başımıza ne geliyorsa, korktuğumuz için geliyor,” dedi. “Bizi yönetenler korkumuzdan yararlanıyorlar, bu daha da çok korkutuyor bizi.”
Reklam
Yalnızca bir şey isteyeceğim senden, insanlarla konuşurken dikkatli ol. Korkmak gerekir insanlardan birbirlerinden nefret eder insanlar. Hasistirler, kıskançtırlar. Hepsi öyledir
Bir iz bırakmadan bütün bir gün daha yok olurdu yaşamdan, insanlar bir adım daha yaklaşırlardı ölüme
Tek yeteneği dünyada ileri geçmek olduğunda insanlar, senin iç yüzünü eninde sonunda görürler.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Gerçek korkak mutluluktan bile korkar.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam