Özgeee

Özgeee
@Ozge171
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan
Ne iyilik sonsuza dek sürer ne de kötülük, ya da edebi bir ifadeyle,sonsuza dek süren iyilik olmadığı gibi sonsuza dek süren kötülük de yoktur .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan şefkat göstermeye önce kendinden başlamalı.”
Sayfa 163·Kitabı okudu
Bütün ihtilaflarımızda yalnızlıklarımız çarpışıyor. Hatta kendi kendimizle mücadelemizde bile kendilerimiz birbirine karşı yalnızdır.
Sayfa 392
İnsan kendini korumak için değer biçti nesnelere- Nesnelerin anlamını o yarattı,insanca anlamı! Bundan ötürü insan der kendine yani: değerlendiren.
Uslanmaz bir yürek taşıdığıma dair Yaygın bir kanaat dolaşır aynalarda