Özge Kolcu

Özge Kolcu
@Ozge614
Çünkü asıl kötüler herkesten nefret ederler, bu kesin, ama özellikle de kendilerinden nefret ederler. Birisi kendinden nefret ettiğinde bunu hissetmez misiniz siz? Bu onu yaşarken öldürür; kendi olmanın bulantısını hissetmemek için kötü duygularını olduğu kadar iyi duygularını da uyuşturur.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında bizler varolmayana inanmak üzere programlanmışız, çünkü bizler acı çekmek istemeyen canlılarız.
Alıntı
Aşkın sürüp sürmemesinin önemi yok. Önemli olan onun var olması.
Alıntı
Başarısızlığın ve perişanlığın tadını çıkarmaktır eski mutluluğun hayaleti.
Alıntı
...istenmemek çok yeni, çok korkunç bir duyguydu.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Alıntı