Çalışan ve iki oğlan annesi olarak yıllardır kendi kitaplarını okumaya fırsat bulamayan biri. Neyse ki 2026 bana öncelik listemi degiştirtti. Kütüphaneme yeniden hoşgeldim...
Bütünleşmenin en üst noktası bir diğerinin eksikliğinie tahammül edebilmek. Onu kendi eksikliğin gibi benimseyerek... Çünkü bazen o eksikliği görebilmen sende de o eksikliğin var olmasından kaynaklanır.
Çınar meyvelerini düşün. Çınar tohumlarını taşırlar. Ama merak edip erkenden içini açarsan elini incitebilirsin. Tohum, zamanı geldiğinde ağaçtan düşecek ve ufalanarak toprağa karışacaktır. Çünkü sadece uygun ortam olduğunda filizlenebilir. Senin de sezgilerine ulaşabilmen için sabra ve kendiliğindenliğe ihtiyacın var .
Hepsi olması gerekenlerdi. Buna bakıp neşe bulmalısın. Suda sürüklenen bir çöpten fazlası olmadığımızı anladığımızda suyun neşesini de öğrenebiliriz. Yüzyıllardır bir yanılgı ile avutulduk. Hiçbir şeyi kontrol edemeyiz. Belki sadece kendimizi...