Çalışan ve iki oğlan annesi olarak yıllardır kendi kitaplarını okumaya fırsat bulamayan biri. Neyse ki 2026 bana öncelik listemi degiştirtti. Kütüphaneme yeniden hoşgeldim...
Kilin çömleğe dönüşmesi , insanların olgunluğa ermesi ne kadar benzer bir süreçmiş meğer. Bir roman okumayı beklerken, kendimi kendimle düşünürken buldum hep. Haikuyu öğrendim. Toprağa, ağaçlara daha fazla sarılmam gerektiğini hatırladım.
Elinize aldığınız an bitirmek isteyeceğiniz ama bitmemesini temenni edeceğiniz bir kitap.
Sıfırdan başlamak isteyen, yeni yollar deneyimleyen, şifa bekleyen herkesin hayatında 'Mor Üçgül'ler açması dileklerimle ...
Bütünleşmenin en üst noktası bir diğerinin eksikliğinie tahammül edebilmek. Onu kendi eksikliğin gibi benimseyerek... Çünkü bazen o eksikliği görebilmen sende de o eksikliğin var olmasından kaynaklanır.