Yorucu bir kitaptı , bunu kötü bir anlamda söylemiyorum. Gerek Nalan’ın acılarını yüreğimde hissetmem gerek çok kızdığım ve cinsiyetçi olduğunu düşündüğüm Hayrinin acılarına üzülmem beni biraz üzdü. İnsanlar ne kadar düşerse düşsün tekrar düştüğü yerden başlamalıymış ve sevgi ilaçmış meğer bunları öğrendim ben.
Bu kitaba sadık kaldığım ve bırakıp kitaba da kendime de ihanet etmediğim için kendime teşekkür ederken hepinize kitabı sevgiyle tavsiye ederim
Mutlu kalın :)