Özge

Özge
@Ozgelikli
Avukat adayı / 24 / Ankara /Kitapsever /Hayvansever
Avukat adayı
Hukuk fakültesi
13 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
8/10
·352 syf.··
2020 12. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2020 20:54
Yorucu bir kitaptı , bunu kötü bir anlamda söylemiyorum. Gerek Nalan’ın acılarını yüreğimde hissetmem gerek çok kızdığım ve cinsiyetçi olduğunu düşündüğüm Hayrinin acılarına üzülmem beni biraz üzdü. İnsanlar ne kadar düşerse düşsün tekrar düştüğü yerden başlamalıymış ve sevgi ilaçmış meğer bunları öğrendim ben. Bu kitaba sadık kaldığım ve bırakıp kitaba da kendime de ihanet etmediğim için kendime teşekkür ederken hepinize kitabı sevgiyle tavsiye ederim Mutlu kalın :)
1000Kitap
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,2bin okunma
f. isimli okura yanıt verildi
Özge
Haha , bir yerden sonra özellikle 130-140 sayfalarından sonra ilerlemiyor aynı seyirde gidiyor gibi , kitaba ve kendine sadık kalmalısın , İnan özdoyuma ulaştırıyor. Gülseren Budayıcıoğlunun okuduğum ilk kitabı diğerlerine geçeceğim umarım akıcı olur :)