Haha , bir yerden sonra özellikle 130-140 sayfalarından sonra ilerlemiyor aynı seyirde gidiyor gibi , kitaba ve kendine sadık kalmalısın , İnan özdoyuma ulaştırıyor. Gülseren Budayıcıoğlunun okuduğum ilk kitabı diğerlerine geçeceğim umarım akıcı olur :)