Nahrin Ozgenc

Nahrin Ozgenc
@Ozgencnahriyn
Benim şu hayatta yaptığım en akıllıca iş;oltamın ucuna,uçurtma takıp,gökyüzü avlamaktır...
Feride'nin Kamran'a Veda Mektubu
Yolun açık olsun… Ben bunu ilk kez yürekten söyledim. Ve ben bunu ilk kez böyle yürekten söyleyince; “yolun açık olsun” Bir dua niteliği kazandı. Kalbim barıştı seninle böylece Herkes ettiğini bulur; ben de, sen de… Bu hep böyle. Ne çıkar ben bir kapıyı açsam… Açmasam ne çıkar?.. Çarpıp gitsem? Ardındaki odalar çoktan yitmiş, Kapılar yansa, ne çıkar… Benim şu hayatta yaptığım en iyi ikinci iş; -ki beni bilirsin kendimle ilgili çok hoş düşüncelerim yoktur benim şu hayatta yaptığım en akıllıca iş; Oltamın ucuna, uçurtma takıp Gökyüzü avlamaktır. Benim şu hayatta yaptığım en iyi sonuncu iş; Kafamı duvarlara çarpıp çarpıp, nihayet anlamaktır. Diyeceğim o ki; Kan revan bir ahmaklıktır… Benim şu hayatta yaptığım en iyi üçüncü iş. Ne çıkar sarsan yaramı ? Sarmasan, öldürsen ne çıkar…
Nahrin Ozgenc
🍀🍀🍀🍀🙏
Reklam
#uzunihsanefendi'den #fırtınamağdurubirgünden
"Rendekar doğru mu söylüyor? düşünüyorum,öyleyse varım!Oldukça mâkul...fakat bundan tam tersi bir sonuç,aslında varolmadığım,bir düş olduğum sonucu da çıkar.Düşünen bir adamı düşünüyorum.Düşündüğümü bildiğim için,düşlediğim için,düşlediğim bu adamın da varolduğunu biliyorum. Böylece,o da benim kadar gerçek oluyor. Bundan sonrası çok daha hüzünlü bir sonuca varıyor bence...Düşündüğünü düşündüğüm bu adamın,beni düşlediğini düşlüyorum.Öyleyse gerçek olan biri beni düşlüyor, "o" gerçek, "ben" ise bir düş oluyorum." Kapı kırıldığında Uzun İhsan Efendi kitabı kapadı.Az sonra başına geleceklere hiç aldırmadan kafasından şunları geçirdi: "Dünya bir düştür.Evet,dünya...evet,dünya bir masaldır.."
Edebiyat
hsynyrs isimli okura yanıt verildi
Nahrin Ozgenc
"O zaman var'ım diyen hiç yok olmaz" altı kalın kalemlerle çizilmesi gereken bir söz 🙏