Herhangi bir yaşam istediği kadar uzun ya da karmaşık olsun, ‘ tek bir an’dan oluşur aslında, kişinin kim olduğunu keşfettiği andan.Alef, Jorge Luis Borges
Sonuçta her yaşayan bir yazardır ve her yazar en iyi hikayenin kendisininki olduğuna inanır.Düşününce,bu bir
yanılgıdır.Çünkü insanın kabiliyetine, sevgisine,huzuruna ya da acısına duyduğu fazla özgüven denemekten vazgeçtiği anlamına gelir.Denemekten vazgeçmek,en iyi hikayeye ulaşmaktan da en büyük acıları yaşamaktan da vazgeçmek anlamına gelmez mi?Elde hiçbir yere götürmeyen sanrılarla kalmak bir işe yaramaz zira hayat hiçbir zaman durağan kalmaz.Tam olarak bu yüzden daha büyük acılar yaşamak,hiçbir şey hissedememeye başlamaktan daha iyidir.