Oysa biz geri dönüşü olmayan bir nesiliz.Yirminci yüzyılın ortasında yaşayan bizler,Atlantik ötesi uçuşun yarı noktasını geçtiğinde deposunda geri dönmeye yetecek kadar yakıtı olmadığından kendisini bekleyen fırtınaya ve diğer tehlikelere rağmen ilerlemek zorunda olan pilotlar gibiyiz.
Bertrand Russell'in fazlasıyla kötümser fikirlerine katılmamak işten değil: "Geleceğimizin planlanmış ve parlak olduğuna inananlar aramızda en saf ve aptal olanlardır. Hayal gücünden ve kıvrak bir anlayıştan biraz nasibini almış olan herkesin içi şüpheyle doludur.