Özlem

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gövde,bir kere yaşamaya başlayınca,bu işe kendi kendine devam edip gider.Ama düşünce öyle değil.Düşünceyi ben sürdürür,ben geliştiririm.Varoluşmaktayım.Varoluşmakta olduğumu düşünüyorum.
Sayfa 151·Kitabı okudu
İşi biten her olay,kendi kendine bir kutunun içine usulca giriyor ve fahri olay niteliği alıyordu.Hiçliği düşünmek bu kadar zordur işte.Ama şimdi anladım,eşyanın,görünüşünü aşan bir varlığı yok.
Sayfa 146·Kitabı okudu
Geçmiş var olan bir şey değildi.Hem de hiç değildi.Ne eşyada hatta ne de düşüncemde varoluşuyordu.
Sayfa 146·Kitabı okudu
Kendi geçmişimi elimde tutamamış olan ben,bir başkasının geçmişini kurtaracağımı nasıl umabilirim?
Sayfa 145·Kitabı okudu