Ozan Bostancı

Ozan Bostancı
@Ozzy7149
'Bir kötülük edemem sana, yakınıma gel' dedim. 'İnsan oğlusun, güvenmem' dedi.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç hoşlanmıyordum; arkadaşlarla itişip kakışmak, öğretmenleri dinlemek yüzünden elimde olmadan büyüyordum. Konuşmam yetmiyormuş gibi düşünmeye de başladım. En kötüsü buydu.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Alıntı
Kağıdı açtım, okudum: "Bir gün boynuna sarılıvermekten kendimi tutamayacağım; güvenemiyorum artık. Her şeyin bozulmaması için tek çıkar yol var: Buradan gitmek. Ben de onu yapıyorum; bir yüksek okula girmek şçin bugün başka bir kente gidiyorum."
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
Kendini öldürenlerin yaşamayı aşırı sevenler olduğunu düşünürdüm.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı