"...Bırak gitsin
Onlarsız da yapabilirsin.
Bir kahve koyarsın kendine
Güneşin batmasına yakın
Okumayı bıraktığın bir kitap
Tutuşturursun eline
Bir dize dolandırırsın diline
Belki bir şiir ezberlersin
Ya da bir kedi beslersin
Bırak giden şiir olsun gitsin
Sen yalnız da güzelsin..."
Murat Menteş
"...Nasipten ötesi yokmuş;yazmışsa ilahi kalem ne sana fazlası düşer, ne de boşa kahırlanmaya deger.Bırak yaradan hakkına hayrı eylesin, bırak nefsin takdire boyun eğmeyi bilsin.Rabbim bu güzel gün hatrına gönlündekini Hayra çevirsin..."