RDMCİ

RDMCİ
“Allah de ve sus! Başka hiçbir şey söylemeye değmez…”
Sizce?
Sence bir insan, kendisine yapılan kötülükleri karşısındakilere aynen uygularsa doğru davranış olur mu?
RDMCİ
Herkes kendisine yakışanı yapar…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan sadece kendi olmalıdır. Kendi denilen şey neyse o."
RDMCİ
Kendin olmaktan başka, ne olabilirsin ki…