Her zaman pozitif olmak zorunda değilsiniz. Bazen üzgün, kızgın, korkmuş, rahatsız olmuş ya da kaygılı hissederiz ve bu tamamen normaldir. Duygulara sahip olmak bizi ‘negatif’ bir insan yapmaz, insan yapar.
Muhtemelen en büyük içgörü; mutluluğun sadece bir yer değil, aynı zamanda bir süreç olduğudur. Mutluluk, devam eden yeni zorluklarla dolu bir süreçtir ve mutlu olmaya devam etmek, doğru tutumları ve faaliyetleri gerektirir.”
Ed Diener