Buz Ve Ateşin Şarkısı IV
‘Ben bu seriye neden bu kadar geç kaldım diye hayıflanmadan okuduğum tek bir sayfa yok.’
Spoilerımsı.
Yine harika bir George R. R. Martin kitabı bitti ve ben Ejderhaların Dansı - Kısım 1 okumaya başlasam mı başlamasam mı karar veremiyorum. Tabii ki Sur’u, Daenerys’i ve canım Tyrion’u çok merak ediyorum ama Buz ve Ateşin Şarkısı bitince ne yapacağımı bilmiyorum! George R. R. Martin amca da sağ olsun bu konuda hiç yardımcı olmuyor. Bakalım söylediği gibi Temmuz 2020’de çıkaracak mı Kış Rüzgarları’nı...
Kargaların Ziyafeti - Kısım 2 yine soluksuz okundu ve bitti. Kitapta Kral Toprak’larına ağırlık verilmiş.
Karakterlere karşı hislerim sürekli değişti: Korkunç yüzlerinin altında ürkek adamlar saklayanlar... Bazılarının da varlığını yokluğunu anlayamadım: Ölüp ölüp dirilenler mi dersin...
Büyük şok Cersei’nin kendini mahvetmesiydi tabii ki. Birlikte doğduğu Jaime bile O’nu yalnız bıraktı ya... kıhkıh diye gülmekten kendimi alamadım.
Diziyi izlemediğim için bir kere daha mutluyum. Seriyi bitirince () izlemeyi düşünüyorum.