Karanlık kuruldu geceye
Bir ümit var yine içimde
Kimsesiz bu puslu gecede
Bırakmam Beşiktaş'ım seni!
Ruhlar yorgun yollar habersiz
Söz tükenmiş beste habersiz
Deplasmandayız olmaz sensiz
Bırakmam Beşiktaş'ım seni!
“Oğlum hayatta bazı meslekler vardır, onların emekliliği olmaz. Asker, polis ve doktor hayatının sonuna kadar o mesleğin adamıdır. Göreve çağırırlarsa gitmem diyemezsin, olmaz.”