" Bir insanın artık gidebileceği hiçbir yer olmaması ne demektir anlıyor musunuz , muhterem efendim , anlıyor musunuz ? Çünkü her insanın hiç olmazsa gidebileceği bir yer olması gerekmez mi ? "
Kuşkuların la , kendinle hiçbir zaman hoşnut olmaman la , düzeltmek için boşuna çabalarınla , düşüşlerin le , kavuşamadığın ve hiçbir zamanda kavuşamadığın mutluluğu beklemen le , araman la her zaman eski sen olarak kalacaksın .