KüBrA

KüBrA
@Paralelevren_
Artık bir şeyi ne onaylıyor ne de reddediyorum. Hayata karşı gülünç bir tavır bu. Ahlaki önyargılarımızı açıklamak için gelmedik bu dünyaya.
Okuma, insanların en bilgesiyle bile olsa, bir konuşmaya indirgenemez; bir kitapla bir dost arasındaki asıl farklılık, bilgeliklerinin büyüklüğündeki farklılık değil, onlarla iletişim kurma biçimidir; okuma, konuşmanın tersine, yalnızlığımızı sürdürürken, yani yalnızken sahip olunan ve konuşunca çabucak dağılan entelektüel güçten yararlanmaya devam ederek, esinlere açık olmaya ve zekânın kendi kendisi üzerindeki çalışmasını bütünüyle verimli kılmaya devam ederek, her birimizin önceden iletilmiş bir başka düşünceyi edinmesidir.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün iyi kitapları okumak, bu kitapların yazarı olmuş geçmiş yüzyılların en değerli insanlarıyla konuşmak gibidir,
1000Kitap
Cehennem-Sekizinci Kanto
“Bataklığın sisi engellemiyorsa görmeni” diye yanıt verdi, “neyin beklendiğini görebilirsin çamurlu dalgalarda.”
1000Kitap
Cehennem-Yedinci Kanto
‘Güneşin neşe saçtığı güzel havada hüzünlüydük, kara dumanlar sarmıştı içimizi:
1000Kitap
Cehennem-Beşinci Kanto
Mutlu günleri anmak acılı günlerde, inan ki acıların en büyüğü
1000Kitap