Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
#insiyak
Selam
Sizlere çiçeği burnunda yeni bir kitap ile geldim. Kitaba başlarken ön yargılarım fazla idi. Son zamanlar da öyle çok kitap karşıma çıktı ki. Bazıları resmen hadi oturayım bir kitap yazayım mantığı ile yola çıktığından ortaya çıkan eserler biz okuyucuları okumaktan soğuttu diyebilirim. Bu kitabı okumaya başlarken de aynı bu duygular ile başladım lakin daha ilk sayfalardan beni içine çekmeye başladı...
İlk başlarda eski kelimeler karşınıza çok çıkıyor bu da kitabı okurken hızınızı düşürüyor ama sayfalar ilerledikçe göz aşinalığı oluyor ve okuma hızınız artıyor. Kitabın son kısmında kitabın içeriğinde ki eski kelimelerin günümüz karşılığına yer verilmiş bu benim çok hoşuma gitti.
Yazarı gönülden tebrik ediyorum. Belli ki konuya çok vakıf ve romanı uzun araştırmalar sonucu ortaya çıkarmış . Ders alınacak arayışın ve dönüşümün hikâyesi. Roman güzel kurgusuyla sabırla yazılmış ve aynı sabrı isteyen bir okuma sunuyor bize.
Satırları okurken kendinizi bulacağınız bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?
O halde sizleri kitabı okumaya davet ediyorum.
Konu Osmanlı döneminde ele alınmış. Tarih ve tasavvufun ele alındığı güzel bir kitap.
Söylesenize, dünyada kim kimi anlıyor? Kim kimin ellerine, gözlerine değil de gönlüne, yüreğine dokunuyor. Dokunabiliyor mu? Dokunamıyorsa şayet, bu dünya bir cehennem değilse nedir?
Aslında herkes bir iz bırakır bu dünyada; ama kimi suya kimi ise boşluğa söyler kelamını. Çok azdır kalbe işleyen nakkaş.
Ve aşk öyle bir ateştir ki ısınan sıcaklığını hisseder, yanan acısını..
Benim keyif alarak okuduğum bir yolculuk oldu. Sizlerinde bu eseri okumasını tavsiye ediyorum.
Mehmet DURMAZİnsiyakOtantik Kitap
@otantikokur
Kaleminiz daim olsun yeni kitaplarınızı okumak için sabırsızlıkla bekliyorum..