Tanrı, kişiyi içindeki dürüst ve dürüst olmayan olasılıklarla yaratıp orada durur. İnsanın bağlantıları da bu olasılıklardan birini geliştirir. Sonuç ona göre ya dürüst ya da dürüst olmayan biridir.
-Tanrı'nın, doğası gereği dürüst bir insan yaratabileceğine inanmıyor musun?
-İnanıyorum. Bunu yapabileceğini biliyorum. Aynı zamanda hiç yapmadığını da biliyorum.