Ölmekte olan herkes böyle mi düşünürdü, sanki daha önce hiç yaşamamışlar gibi? Hayat gerçekten o kadar kısa mı gelirdi, tek nefes alamadan bitip gitmiş gibi? Bu herkes için bu kadar ani ve imkansız mıydı yoksa sadece onun için burada, şimdi, düşünmek için birkaç saat kaldığında mı böyleydi?