Ahmet Ümit yine hızlı okunan bir kitap yazmış. Güncel olarak sürekli gündemde olan bir konuyu anlatmış. Kitap hızlı okunuyor. Kolay anlaşılıyor. Sonu belirginsiz hale getirmek için son kısımda biraz konu dağıtılmış ama yine de güzel. Final bir anda geldi. Daha derinlemesine anlatılabilirdi final.
... Hayata siyah ve beyaz olarak bakabilmeyi. Suçluları sadece suçlu, kötüleri sadece kötü olarak görmeyi. Neden böylesi bir fenalığa yöneldiklerini düşünmeden yargılamayı,hatta acımasızca mahkum etmeyi. Eminim hayat daha sorunsuz olurdu.