Yorum yazmakta en çok zorlandığım kitap oldu. Bazen duygularım, hareketlerim ,seçimlerim hakkında ne kadar bilinçsiz olduğumu gördüm ,çok zayıftım , kimi zaman da kimyasal benliğimle amansız bir savaş içinde gördüm kendimi ve çok güçlü hissettim. Kendime karşı kendimle mücadeledeyim, beynimde ve her zerremde. Tek kelime ile Muazzam