Garp Türkleri nasıl ekmeği nimet ve mübarek sayarak yere düşmesine razı olmazlarsa, şark Türkleri de bir damla sütün bile yere dökülmesini büyük günah sayarlar. Çünkü ak'tır.
Bazen düşünüyorum da dünyaya gelmek bir felaketken sonra bu memlekette özellikle kadın olarak doğmanın dayanılmaz azabına nasıl dayandığıma hayret ediyorum. Mesela yalnız erkek olsaydım bugün beni sıkıştıran ve harap eden bu üzüntülerin bir çoğundan habersiz olacaktım.