... insan yetişkin oluyor , olgunlaşıyor da denebilir ya da her koşulda dünyanın hakkını daha çok vermeye başlıyor, bunun için de başka birinin iyi , güzel inancını bozmak yerine ,ki bu daha kolay olurdu, kendi vicdanını kurban etmesi gerekiyor; insanın gençliğinde düşündüğü kadar kolay değil hiçbir şey.