.....beni avutan,akıl ve güç yitip gittiği zaman bile değerbilirlik ve karşılıklı sevecenliğin insanoğlunun yüreğinde yaşamayı sürdürdüğüne tanıklık eden iki tuhaf beyaz çiçek.
“Mesele sevdiğiniz kitapları hayatınızın kurulmakta anlarında yeniden okumaktır. Kitapların canlı olduklarını,nefes aldıklarını ,yükü insanlar gibi yaşlanıp huy değiştirdiklerini o zaman anlarsınız.”