Eninde sonunda herhangi bir zaman herhangi bir şey, boşluktan ve hiçlikten çıkmış olmalı... Ama mümkün mü böyle bir şey? Bu da tıpkı dünyanın hep var olmuş olduğu gibi imkansız bir düşünce değil mi?
" Kelimelerin tadını unutacak kadar uzun süre susarım ve birden bent yıkılır , içimde ne varsa , tuttuğum ne varsa boşaltırım , bitmek tükenmez bir gevezelik başlar ; daha çenemi kapamadan pişman olmuşumdur bile . "