"Diziler bize hep aynı hikayeyi anlatır. Bazı kadınlar iyi doğar, bazı kadınlar kötü. bazı kadınlar tamamen iyidir, saftır, masumdur, sessizdir ama bazı kadınlar da onun bir o kadar tersi olarak tamamen kötü, baştan çıkarıcı, yuva yıkan. ama gerçekten öyle mi? yoksa diziler kötü kadın dediği karakterleri aslında yaralı, görülmemiş, anlaşılmamış kadınların karikatürüne mi dönüştürüyor? iyi kadın kötü kadın kutuplaşması Türk dizilerinde hep en uçta ve şu şemayla anlatılır; iyi kadın sessiz, sabırlı, masum, ev hanımı, fedakar olmalıdır. Kötü kadınsa çalışan, talep eden, arzuları olan, konuşan, eleştiren, karşılık bekleyen. Aslında anlatılan şey, kadın ne kadar görünmezse o kadar iyi, ne kadar görünürse o kadar kötüdür. "