-Diyesin Selman yuvayı kim yapar?
+Yuvayı dişi kuş yapar şeyhim.
-Dişi kuş yuvayı yaparsa erkek ne yapar?
+Korur, yuvayı korur şeyhim.
-Yalnızca yuvayı mı korur? Bu mudur erin bir vazifesi?
+Şeyhim, dişi kuş derdini anlatsa eri buna bir şeyler yapar ama...
-Ah Selman ah... Dişi dediğin cinsi latiftir Selman. İster ki eri ince düşünsün. Söylemeden iş tutsun. İster ki susuz kaldığında eri ona can suyu olsun. Susuz kalmayacağını bilmek, yalnız olmadığını görmek ister. Hem de yuvaya yavru gelecekse...
Vefa Sultan