⚘Gül

Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan hayallerini yazar, umutlarını yazar, sevinçlerini yazar, hüzünlerini yazar. Peki ya neyi yazamaz? Kalemi eline aldığında öylece durur hisleri. Evet hisleri. Belki... Ya da değil. Açığa çıkmamış, yüzleşmemiş, henüz bir ifade bulmamış hisleri yazamaz sanırım. İçinde durur hisleri. İfade bulmayı bekler. Kimisi hiçbir zaman açığa çıkmamıştır ne resimde, ne yazıda, ne şiirde... -GÜL
Duygu ve Düşünce
-Hem Kınalı'dan hem sevdiğimden oldum dersin he pirdaş? Nasip böyleymiş pirdaşım. Allah daha iyisini nasip etsin sana. +Aşkta daha iyisi diye bir şey yoktur ki Selman pirdaş. Aşk tektir, birdir, odur. Ben o defteri kapattım. Ya oydu ya hiç. Allah bana hiçi takdir etti. Vefa Sultan
Alıntı
youtu.be/Fg7NinUaIsM?si=... "Tarih boyunca kölelikten çocuk işçiliğine kadar pek çok sömürü düzeninde çalışanlar hallerinden memnun denilerek sistem savunulmuştur. Ancak bir insanın kendi sömürüsüne razı edilmesi o sömürünün şiddetini azaltmaz. Aksine ne kadar derin ve sistemli olduğunu kanıtlar. Sömürünün ambalajına rıza yazmak onu bir hak haline getirmez. "
Duygu ve Düşünce
Bu his... Tam da bir yaz akşamıydı denizin ruhunu hissettiğim şehirde... Adı henüz konulmamış ve bir isimden ve cismiyetten başka... His ve an. An ve duygular. Gülümseyişi mi? Hayır değil. Bakışı mı? Bu da değil. İfadelerin ötesinde. Bir an değil. Ruhu sarış. Dans eden ruhlar... Çocuklaşmak mı? İçten coşkuyla gülümseyişler mi? Anı yaşamak, deneyimlemek... İçilen su gibi şifa. Can. Var hissetmek...
Duygu ve Düşünce