İnsan hayallerini yazar, umutlarını yazar, sevinçlerini yazar, hüzünlerini yazar. Peki ya neyi yazamaz? Kalemi eline aldığında öylece durur hisleri. Evet hisleri. Belki... Ya da değil. Açığa çıkmamış, yüzleşmemiş, henüz bir ifade bulmamış hisleri yazamaz sanırım. İçinde durur hisleri. İfade bulmayı bekler. Kimisi hiçbir zaman açığa çıkmamıştır ne resimde, ne yazıda, ne şiirde...
-GÜL