Adina aşk diyoruz.
Hep gidenleri seviyoruz. .
Gitseler de arkalarina bakmadan,
Hala onun hayaliyle yasiyoruz..
Oysa hic düsünmüyoruz biz onlarsiz yol alamazken,
Onlar çooktan yolu baska kollarda yariladilar..
Teselli ariyoruz baskalarinda..
Dilim ONU SEVMIYORUM diyor..
Yüregim UGRUNA ÖLÜRÜM diyor.
Galiba biz kendimizi kandiriyoruz.
Lanet olsun unutamiyoruz.
Oysa gidenler geri gelmez hala kimi bekliyoruz.. ?