📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim hep bir yanım aksadı durdu, her şeyim yarım. Hep “tek”le idare etmek zorunda kalıyorum. İçimden katıla katıla ağlamak geliyor. İçimden herkesle ve her şeyle helalleşmek, beni bağışlamalarını söylemek geliyor. Sanki yarın dönmesiye yolcuyum.
Çiğnediğim, saygısızlık ettiğim, sevgisine karşılık veremediğim, istemeyerek de olsa selamını yarım ağızla aldığım birisinden beni bağışlamasını istemek fırsatını bulamazsam eğer... Bir gün nerede, ne zaman karşıma çıkacağını bilemediğim ölüm, bu fırsatı elimden alırsa, ben ne yaparım? Mezarda, koca bir toprak yığınının altında hatırlarsam bu yarım kalmış hesabı, ben ne yaparım? Sahi ben ne yaparım? Ya da, ya da vakitsiz ölümüyle bir dost bana bu oyunu ederse, ben ne yaparım? Allah’ım herkes beni bağışlasın. Allah’ım vicdanımın acısına “Dur!” de! Benim kendime ettiğim kendime yeter, benim kendine ettiğim kendine yeter.