HOMOFOBİKLER BENİ ENGELLESİN
Uygulamayı kullanan yobazların bazıları bugün Taksim’deki Onur Yürüşünde öpüşen çiftlerden rahatsız olmuş. MUŞ MUŞ MUŞŞ. Keşke televizyonlarda her gün öldürülen kadınları değil de öpüşen insanları görsem.Yani bir insan bundan niye rahatsız olur bilmiyorum. En kötü çevirirsin kafanı. Senin yakana yapışıp biz öpüşecağız sen de bizi izle mi diyorlar.Çok rahatsız olsan da geçer gidersin.Sanki ülkede her şey dört dörtlük LGBT bireyleri çok ahlaksızmış gibi bir algı var. Sabahları yarım saat Müge Anlı’nın programına bakarsanız, o bizim ahlaklı toplumumuzun(!) çizdiği sınırların dışına çıkmayan insanların yaptıklarının yanında LGBT bireylerinin melek kaldığını görürsünüz.Ama onlar sokak ortasında öpüşmediği için daha ahlaklı di mi.Üzerinize alınacaksınız ama çok zavallısınız be.
"Eski bir inanışa göre her iç çekişte kalp bir damla kan kaybedermiş.” Shakespeare’e ait olduğu söylenen bu alıntıyı bulmak için Hamlet’i tekrar baştan okudum ama bulamadım.Hangi kitapta lütfen bilen bana sayfasını mesaj atsın.Dün geceden beri kafaya taktım demlik demlik çay içiyorum sinirden.
"Eski bir inanışa göre her iç çekişte kalp bir damla kan kaybedermiş.” Shakespeare’e ait olduğu söylenen bu alıntıyı bulmak için Hamlet’i tekrar baştan okudum ama bulamadım.Hangi kitapta lütfen bilen bana sayfasını mesaj atsın.Dün geceden beri kafaya taktım demlik demlik çay içiyorum sinirden.