Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Hiç kimseye bağımlı olmadan kendi yolumda ilerliyorum.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Reklam
Yağmur eşliğinde…🌧️☔️🌧️
Kendimize neden birini dönüştürme becerimizle övündüğümüzü bile sormayız. Oysa yalın bir arzu öpücüğü yerine hayat öpücüğü veren kadın olma tercihimiz, erkeği yeniden doğurma mertebesine erişme hayalimiz; bizi ne kadar özgür, aşkımızını ne kadar bağımsız ve sahici kılar?
Sayfa 26 - KOR kitap
Kadınlar, medeniyeti gözleriyle anlamaya mahkumdur.
Sayfa 95 - Ötüken·Kitabı okudu
Aynı yerde uzun müddet kalamıyorum. Hatta biraz sonra buradan çıkıp başka yere gitmek daha iyi olacak.
Reklam