İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır.
Nemo dat quod non habet…
Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Kendimize neden birini dönüştürme becerimizle övündüğümüzü bile sormayız. Oysa yalın bir arzu öpücüğü yerine hayat öpücüğü veren kadın olma tercihimiz, erkeği yeniden doğurma mertebesine erişme hayalimiz; bizi ne kadar özgür, aşkımızını ne kadar bağımsız ve sahici kılar?