Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Uzaklaşalım.
Yola çıkıp, daha önce hiç gidemediğim yerlere gitmenin özgürlüğünü hissediyorum.
Sayfa 68 - Jaguar
Reklam
Baba ve Oğullar
Zihinlerimize asılı aile tablosunda, kardeşlere birlik olmalarını ve birbirlerini desteklemelerini öğütleyen resim bakidir.
DENİZE HASRET
Deniz kenarında küçük bir kulübede yaşayıp gideceğiz.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Herkesin yolu farklı evladım ve kimin hangi yolu izleyeceğini kimse bilemez.
İnsanın dış görünüşü gösterişsiz olabilir, ama önemli olan aklı, güçlü duyguları ve hoş tavırlarıdır…
Sayfa 146·Kitabı okudu
Reklam