Pervin

Pervin
@Perperokk_
İçimdeki kaynağa,ulaşmak… Meğer ne çok kelebek varmış uçmaya hazır. Nemo dat quod non habet… Bir şey yapmadan sessizce otur; bahar gelir ve otlar kendiliğinden büyür.
Evet, ama böyle bir hayata uzun zaman dayanabilir miyim ?
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhtiyar bu hüzünlü sesle ayağının altından çıkan toprak rengindeki yalnızlığının sesini dinlerken kalbindeki boşluğun bu kurak dünyadan çok daha uçsuz bucaksız olduğunu hissetti.
Sayfa 53 - Jaguar·Kitabı okudu
Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar değişir.
Sayfa 31 - Domingo·Kitabı okudu
Hayatın eli ağır bastığında, geceleri hiçbir şarkı duyulmadığında, içimizi hafifleten tek şey sevgiye inanmak ve ona güvenmektir.
Başka dünyalar da var; sessiz, uzak, tenha, erişilmez…
Sayfa 34·Kitabı okudu