Viyan

Viyan
@Perrperok
Toprak aldığını geri vermiyor! #44170441 #53212908
Sezgi ... İnsan, doğadan almıştı bu yetiyi, ama şimdilerde köreltmişlerdi bu yetilerini. Çoğu kişide, kurnazlık, sezginin yerini alır olmuştu. İnsanlar hızla yitiriyorlar sezgilerini. Borsada hangi kağıdın para getireceğini konuşuyorlar; nasıl ucuza kapatıp pahalıya satacaklarını düşünüyorlar ki, artık gökyüzünü unutmuşlardı, en sıkıntılı anlarda bulutlara bakmıyorlardı. Gökte bir güneşin bulunduğunun da ayırdında değillerdi. Ofislerine güneşin sıcaklığının girmeyeceği camlar takıyorlar;
Edebiyat
Reklam
"Olsun varsın, çay içer sokaklarda dolaşırız. Bu da bir etkinliktir."
Sayfa 130 - Telos·Kitabı okudu
Şiir
"Kimden, neden, nasıl" korktuğumu düşünüyorum. Cesaretim varsa, elbette, korkularım da olacaktır diye düşünüyorum. Korku, cesaretin bağrında varolabilir ancak.
Sayfa 104 - Telos·Kitabı okudu
Şiir
Derler ki, dünyanın şurasında burasında birtakım meczuplar dolaşırmış hala ve bunlara şair denilirmiş. Bu meczuplar, asla ve asla egemenlik vadisine uğramazlar; düş kurar, bütün dünyanın iyiliğini isterlermiş. "Sözün gücünü kullanıyorsunuz", diyenlere karşı ıse, ödünç aldıklarını geri verirlermiş. Ve onlar, dilsizleşmeyi seçmişler ...
Sayfa 20 - Telos·Kitabı okudu
Şiir
Arınma olgusunun sürekli aktif kılınmasının zihinlerdeki görüntüsü, kimilerince bir karmaşıklık olarak algılansa da, buna hayatın kendisini etik ile onardığı kaos da denilebilir. Çoğumuzun çekintiyle, ürküntüyle, sakınımla baktığı kaos, arınma sürecinin kendisidir. Bu bakımdan, şöyle denilebilir: Keşke kaos olsa!
Sayfa 10 - Telos·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam