Çok güzel bir vasiyet..
IÇiME VASIYET
Bugün, kendi içimin sessizliğine bir vasiyet bırakıyorum.
Benden geriye kalacak en değerli şey, sevdiklerime duyduğum derin sevgidir.
Onlara söyleyemediklerim, yarım kalan cümlelerim, gözlerimde sakladığım yaşarlala birlikte içimde mühürlü kalacak.
Hayat bana zor geldi, ama yine de direndim.
Eğer bir gün düşersem, bilin ki pes etmekten değil; çok yorulmaktan oldu.
Çocuklarıma bırakacağım en büyük miras; onlara duyduğum koşulsuz sevgidir.
Kendi yollarını çizsinler, kendi aşklarını bulsunlar.
Ve kendime vasiyetim:
Unuttuğun anlarda bile, yüreğinin en derininde hala bir umut kıvılcımı sana yol gösterecek.