Hayattaki gücünüzü , kabullenme süreciniz belirliyor. Ne kadar çabuk bir olguyu ( yaşanmış ,başa gelmiş , ölüm her neyse) kabul ederseniz o kadar çabuk normal yaşama devam edilir. Alışmak ayrı bir şeydir, zamanın dostudur. Lakin kabullenmemek, beyne ve yüreğe zulümdür..
Viyan