En sevdiğim kitap diyebilirim. Olaylar, kişilikler, davranışlar, hikaye. Çok güzel bir anlatım. Her insan farklıdır. Bazıları içindeki kötülüğü hep saklar, saklamak ister. Bazıları ise dışa vurmakta çekinmez. Önemli olan İçimizdeki Şeytan'ı kontrol edebilmek.
Bu düşüncenin içine bir de aşk, sevgi katınca hikaye daha güzel bir hal almış. Baş kahramanımız sevdiği insana karşı gerçek yüzünü ne kadar saklamaya çalışsa da bunun bir sonu var. Ve o son herkesi mutlu etmeyedebilir.