Dilek

Dilek
@Peyami6
Kendini en iyi aldatmasını bilen, herkesten daha neşeli yaşar.
Birini bir zamanlar sevmiş olmak insanın içinde iz bırakıyordu. İnsan o kişiyi artık sevmese bile iz kalan yer acıyordu.
Edebiyat
Reklam
Sevmiştim, dedi içinden. Ama yeteri kadar sevemeyince, çok küçülüyor insan.
Edebiyat
''İnsan aşağılık bir şey yapmışsa bir gün mutlaka farkediyor.''
Edebiyat
''Başkalarının hikayeleriyle doldurmaya çalıştığım içim bataklığa benziyor benim.''
Edebiyat
''Herhangi bir adamın defteri, ruhunun röntgenidir.''
Edebiyat
Reklam