Dilek

Dilek
@Peyami6
Kendini en iyi aldatmasını bilen, herkesten daha neşeli yaşar.
''Sevgili çocuk, asıl hayatlarında yalnız bir kere seven insanlar yüzeyseldir. Onların sadakat, vefa diye addettikleri şeye ben alışkanlıktan kaynaklanan rehavet ya da hayalgücü eksikliği diyorum.''
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan aşık olduğunda işe önce kendini kandırmakla başlar, sonra da başkalarını kandırır.
Edebiyat
Deneyim, insanların yanlışlarına verdikleri isimdi.
Edebiyat
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu...
Edebiyat
''İnsanoğlu kendini fazla ciddiye alıyor. İnsanlık tarihinde işlenen ilk günah budur.''
Edebiyat