Yaşamadım,
Çiviler, çengeller vardı yaşam yolunda,
Sağımda, solumda.
Hem de tomar tomardı.
Engeller, engeller vardı,
Duvar duvardı.
Zalimler, haramiler vardı,
Katar katardı.
Tutup yutardı bunlar insanları,
”GÜNEŞ”ler bunlar için doğar, bunlar için batardı. Yaşamadım,
Çünkü aşamadım bun lan.
Çünkü sınıfsaldı yaşamak.
Zalimler, haramiler aldı tüm gücümü.
Gücüm yetersiz kaldı savaşamadım.
Sıyrılıp aradan sıvışamadım da..
Sözün özü: yaşamadım dünyamda